Catman

Kosmetyki

Na decyzję klienta przy wyborze konkretnych produktów firm kosmetycznych ogromny wpływ ma jakość obsługi bezpośredniej. Osoby budujące sieć sprzedaży powinny odznaczać się określonymi cechami. 

2cosmoWażna jest osobowość pracowników, ich wygląd, ubiór i kultura osobista. Jednak na realizację celów sprzedażowych największy wpływ mają: łatwość nawiązywania kontaktów, doskonałe zdolności negocjacyjne, właściwa argumentacja w rozmowach z klientem oraz komunikatywność sprzedawcy. Wszystkie te umiejętności są wynikiem treningu i specjalistycznych szkoleń.

Dla firm zajmujących się produkcją i sprzedażą kosmetyków Catman Consulting przygotował bogatą ofertę szkoleń zamkniętych, dedykowanych Handlowcom, Przedstawicielom Handlowym, Key Accountom, Koordynatorom Sprzedaży oraz Kupcom z zakresu:

  • negocjacji handlowych
  • standardów wizyty handlowej
  • negocjacji z klientami kluczowymi
  • nowoczesnej obsługi klienta
  • profesjonalnych negocjacji kupieckich

Sprawdź z kim pracowaliśmy i zapoznaj się z naszym studium przypadku lub zadaj nam pytanie.

NASI KLIENCI