Catman

Alkohole

Z każdym dniem sklepowe półki w dziale alkoholu stają się coraz bardziej zatłoczone a liczna grupa konsumentów swoje ostateczne decyzje zakupowe podejmuje dopiero na terenie sklepów. 

winnicaNajczęściej ich wybór motywowany jest działaniami marketingowymi prowadzonymi na terenie sklepu – mamy tutaj na myśli obniżkę cen, ekspozycję towarów, doraźnie prowadzone promocje i degustacje. Które produkty potrafimy dostrzec od razu, a których nie widzimy wcale? Co tak naprawdę przykuwa uwagę kupującego do półki sklepowej?

Na szkoleniach z merchandisingu prowadzonych przez trenerów z Catman Consulting otrzymasz odpowiedź na te, a także na szereg innych pytań.

Naszym Klientom z branży alkoholowej proponujemy szkolenia z zakresu:

  • technik sprzedaży
  • merchandisingu

Sprawdź z kim pracowaliśmy i zapoznaj się z naszym studium przypadku lub zadaj nam pytanie.

NASI KLIENCI