Producenci samochodów
W branży samochodowej, podobnie jak i w większości innych dane o potrzebach i oczekiwaniach konsumenckich pełnią rolę zasadniczą. Samochód przestał być tylko środkiem lokomocji.
Stał się wizerunkiem stylu życia jego właściciela, symbolem społecznej pozycji, częścią publicznego wizerunku. Samochodów wciąż w Polsce przybywa a deklarujący chęć ich zakupu mają coraz bardziej rygorystyczne wymagania. Choć najczęściej zwycięża opcja “miejskiego auta o charakterze rodzinnym ze sportowym zacięciem”, to zarówno przy projektowaniu jak i promocji kolejnych powstających modeli trzeba dokonywać bardziej wnikliwych badań społecznych oczekiwań. Trafiając do salonu Klient spodziewa się przede wszystkim rzeczowego doradztwa ze strony zespołu sprzedażowego i zwyczajnie miłej obsługi.
Catman Consulting wszystkim firmom z branży samochodowej pragnie zaproponować szkolenia z zakresu:
- Category Management
- obsługi klienta
- negocjacji handlowych
- pracy z "trudnym klientem"
- merchandisingu
- umiejętności menadżerskich
- telemarketingu
Sprawdź z kim pracowaliśmy i zapoznaj się z naszym studium przypadku lub zadaj nam pytanie.