Poligrafia
Mimo, iż nastąpił ogromny postęp technologii informatycznych, “słowo drukowane” nie straciło szczególnie na swojej wartości. W Polsce największy rozwój branży poligraficznej miał miejsce w latach 90.
Zwroty nakładów poniesionych na rozwój technologiczny następowały niemalże z roku na rok. Dzięki temu firmy poligraficzne bez lęku unowocześniały swój potencjał produkcyjny i dziś możemy w tej kwestii pochwalić się artykułami na najwyższym europejskim poziomie. Propozycja firm poligraficznych to zarówno profesjonalne projektowanie jak i produkcja oraz wydruk materiałów reklamowych i promocyjnych - wizytówek, plakatów, ulotek, katalogów. Konkurencja na rynku zaostrzyła się jednak i dziś warunkiem sukcesu w równym stopniu, jak profesjonalnie wykonana praca produkcyjno-projektowa, stała się także skuteczna sprzedaż. Świadomość potrzeb klienta oraz szybka na nie reakcja w obrębie struktur handlowych to jeśli nie gwarancja sukcesu, to z pewnością jeden z jego wyznaczników.
Catman Consulting z myślą o firmach poligraficznych przygotował szkolenia z zakresu:
- etapów wizyty handlowej
- negocjacje handlowe
- "trudny klient"
- merchandising
- umiejętności menadżerskie
- negocjacje windykacyjne
- Category Management
- telemarketing
- obsługa klienta
Sprawdź z kim pracowaliśmy i zapoznaj się z naszym studium przypadku lub zadaj nam pytanie.