Catman

Oferta

Czymkolwiek zajmuje się Twoja firma musisz zaakceptować jeden zasadniczy fakt: nie istnieją narzędzia ani sposoby na to, byś mógł kontrolować swoich klientów i pracowników. Z uporem powinieneś dążyć jednak do tego, by ich zrozumieć i nauczyć się, jak dodatnio wpływać na ich myślenie i postępowanie! Oczywiście, o ile zamierzasz osiągnąć sukces.

Szkolenia są istotną częścią strategii rozwoju większości firm. Jednak skuteczność szkoleń samych w sobie jest niewielka.

My pomożemy Ci lepiej rozumieć swoich klientów, podwładnych i partnerów negocjacyjnych oraz nauczymy Cię budować trwalsze i bardziej satysfakcjonujące relacje z nimi. Podczas prowadzonych warsztatów w przyjaznej atmosferze trwale zmieniamy postawy uczestników. Materiał szkoleniowy wprowadzamy poprzez przeprowadzenie szeregu ćwiczeń, będących wierną symulacją sytuacji rzeczywistych. W ten sposób uczestnicy szkoleń nie tylko poznają repertuar najważniejszych zagadnień ale mają praktyczną szansę jego przećwiczenia i sprawdzenia w „warunkach polowych”.

Catman Consulting zaprasza do szkoleń z zakresu:

  • etapy wizyty handlowej
  • negocjacje handlowe
  • "trudny klient"
  • merchandising
  • umiejętności menadżerskie
  • negocjacje windykacyjne
  • Category management
  • assesment center
  • obsługa klienta
  • telemarketing

Zapraszamy Państwa do składania zapytań ofertowych.

NASI KLIENCI