Catman

Cash and Carry

Sieci Cash and Carry w znacznej mierze opierają swoje relacje handlowe na kontaktach z klientami instytucjonalnymi, których decyzje zakupowe zwykle warunkuje więcej czynników niż w przypadku konsumentów indywidualnych.

wozek siteW porównaniu z rynkiem konsumpcyjnym nabywców instytucjonalnych jest stosunkowo mniej - i poza oczywistym bodźcem cenowym coraz ważniejszy przy wyborze partnera handlowego, staje się dla nich poziom obsługi. Jest to orientacja, która dotąd brana była pod uwagę głównie przy rozpatrywaniu zachowań klientów indywidualnych, a przecież pośrednicy zawsze wyrażają opinię także i swojej grupy docelowej.

Firma Catman Consulting wychodząc tym rynkowym okolicznościom naprzeciw oraz biorąc pod uwagę kilka innych, równie istotnych tendencji w funkcjonowaniu sieci sprzedażowych Cash and Carry, przygotowała szereg szkoleń z następujących zakresów:

  • negocjacje handlowe
  • "trudny klient"
  • merchandising
  • umiejętności menadżerskie
  • negocjacje windykacyjne
  • Category Management
  • obsługa klienta

Sprawdź z kim pracowaliśmy i zapoznaj się z naszym studium przypadku lub zadaj nam pytanie.

NASI KLIENCI