Hipermarkety budowlane
Stale wzrasta udział hipermarketów budowlanych w rynku dystrybutorów i przedsiębiorstw handlujących materiałami budowlanymi. Jak we wszystkich innych, tak i w tym sektorze coraz trudniej osiągnąć jakąkolwiek przewagę nad konkurencją.
Często o zakupowej decyzji klienta zdecyduje wysoki poziom obsługi i kompleksowe doradztwo. Innym razem czynnikiem pobudzającym potrzebę zakupu w ogóle może okazać się cenowa promocja. Wiodącą pozycję osiągają te sieci, które dążą do maksymalizacji sprzedaży poprzez dostarczanie najwyższej jakości towar w schludnym opakowaniu przy atmosferze zrozumienia potrzeb odbiorcy. To oczywiście truizm, ale w praktyce zdecydowanie trudniej uzyskać pełną aprobatę klienta niż w strategicznych założeniach.
Catman Consulting rozumie tą rynkową prawidłowość i z myślą o sieciach hipermarketów budowlanych opracował szkolenia z zakresu:
- obsługi klienta
- merchandisingu
- pracy z “trudnym klientem"
- umiejętności menadżerskich
- negocjacji windykacyjnych
- Category Management
Sprawdź z kim pracowaliśmy i zapoznaj się z naszym studium przypadku lub zadaj nam pytanie.