Operatorzy GSM
Operatorzy GSM są stawiani w coraz trudniejszych sytuacjach. W ostatnich kilkunastu latach zachowania konsumenckie Polaków stały się o wiele bardziej wyrafinowane, mówiąc prościej, poczyniliśmy spore postępy w odgrywaniu roli klienta.
Sprzedawcy poszukują coraz bardziej wyszukanych metod by przekonać odbiorców do swoich usług. Gotowi są duszą wtargnąć w ciało klienta i myśląc jego drogami wychodzić mu na przeciw. Poświęcenie? Z pewnością, ale w stopniu zdecydowanie wyższym jest to rodzaj umownej gry, której reguły podlegają bardzo szybkim przeobrażeniom. Jedno nie zmienia się od lat - tylko firmy, które pozostają w pełni szczere wobec swoich odbiorców osiągają prawdziwy sukces – ich wierność i lojalność. Osoby zatrudnione w sprzedaży mają bezwzględny wpływ na wizerunek Operatora w publicznej ocenie.
Firma Catman Consulting posiada ofertę wielu szkoleń dla Operatorów GSM:
- negocjacji handlowych
- pracy z "trudnym klientem"
- merchandisingu
- umiejętności menadżerskich
- negocjacji windykacyjnych
- telemarketingu
- obsługi klienta
Sprawdź z kim pracowaliśmy i zapoznaj się z naszym studium przypadku lub zadaj nam pytanie.