Catman

Firmy telekomunikacyjne

Przez wzgląd na szczególny, niematerialny charakter usług oferowanych swoim klientom przez firmy telekomunikacyjne, przeważająca część narzędzi marketingowych nie ma tu swojego zastosowania.

Jednym z ważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe zdaje się być cena, ale czy faktycznie jest tym najistotniejszym bodźcem, kierującym konsumenckimi reakcjami? Zachowania nabywców usług zmierzają do poszukiwania uchwytnych artefaktów nieuchwytnej oferty firm telekomunikacyjnych: badają opinię wśród wcześniejszych klientów usługodawcy, cechy fizyczne, na przykład siedzibę firmy, logo, czy wreszcie wygląd pracowników.

Firma Catman Consulting złożona z trenerów, wieloletnich praktyków, świadcząca usługi szkoleniowe doskonale zna i rozumie te wymagania rynku. Firmom telekomunikacyjnym pragniemy zaproponować szkolenia z zakresu:

  • telemarketingu
  • obsługi klienta
  • negocjacji handlowych
  • pracy z "trudnym klientem"
  • merchandisingu
  • umiejętności menadżerskich
  • negocjacji windykacyjnych
  • Category Management

Sprawdź z kim pracowaliśmy i zapoznaj się z naszym studium przypadku lub zadaj nam pytanie.

NASI KLIENCI